صنعت CRM به روايت آمار و ارقام


  سي آر ام  يا نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري، در طي   30 سال   گذشته   در مقايسه با ساير راهکارهاي نرم افزاري راه طولاني را سپري  کرده   است  .  امروزه با رشد  سي آر ام  اجتماعي، راهکار هاي اتوماسيون بازاريابي، اپليکيشن هاي سي آر ام و Big Data و  تلفن همراه، اين صنعت همچنان رو به تکامل است تا نياز هاي جديد کسب و کار  را برآورده کند.  اين نرم افزار سريع ترين رشد را نسبت به ديگر  نرم افزار هاي کسب و کار داشته است.


از آنجايي که اين  نرم افزار  به عنوان  يکي از  انواع نرم افزار هاي کسب و کار که منحصر بفرد نيز مي باشد و به عنوان يک کل ،  مبنايي براي رشد صنعت نرم افزار به حساب مي آيد .  اين نکته  مهم است که بدانيم  کسب و کارها واقعا از اين نرم افزار چگونه  استفاده مي کنند و سي آر ام ها در طول ساليان  آينده کجا قرار گيرند که موجب پيشرفت شوند . در اين تحقيق   پانصد کاربر نرم افزار سي آر ام  ايالات متحده آمريکا  بوسيله ي  پرسشنامه اي  مورد بررسي قرار گرفتند تا دريابيم که کسب و کار ها چگونه نرم افزار ارتباط با مشتري  خود را پيدا مي کنند، تهيه  و استفاده مي کنند.  و شما  نيز چه  خريدار اين نرم افزار باشيد ، چه استفاده کننده ي آن و يا فروشنده ي فن آوري سي آر ام باشيد مي توانيد از نتايج اين تحقيق و بررسي استفاده کنيد.


پياده سازي crm


سيستم ارتباط با مشتري


از نرم افزار سي آر ام چه کسب و کارهايي  بيشتر استفاده مي کنند؟


شما هر نوع کسب وکار و هر نوع مشتري  که داشته باشيد، فرصت  استفاده  از نرم افزار سي آر ام را داريد .  با وجود  فراگير بودن نرم افزار سي آر ام ، به نظر مي آيد که اين  نرم افزار به صورت خاصي  در بعضي از صنايع بيشتر رواج دارد.


صنايعي که از نرم افزار سي آر ام  بيشتر استفاده مي کنند:


«خرده فروشي» با اختلاف بسياري ، بيشترين آمار استفاده از نرم افزار  مديريت ارتباط با مشتري  را در اين تحقيق  به خود اختصاص داده است.


خرده فروشان از داده هاي سي آر ام  چه استفاده اي مي کنند:


آن ها جهت  پيگيري رفتار خريداران در طول زمان هاي مختلف ، ثبت امتياز وفاداري مشتريان در حساب کاربري آن ها براي اعمال تخفيف و پيشنهادات رايگان به اين افراد ، پيشنهاد خريد محصولات مرتبط  براي ايجاد فرصت هاي فروش بيشتر، و بسياري موارد ديگر،  از اين نرم افزار استفاده مي نمايند .


چهار صنعت ديگري که در آمريکا استفاده ي بيشتري از نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري مي کنند همه ي آن ها  به دنبال خريد هاي پيجيده تر و بزرگتر  هستند (چه آن هايي که به کسب و کارهاي ديگر خدمت مي کنند و  چه آن ها  که  سرويس به مصرف کنندگان ارائه مي دهند). طبيعتا  زمان زيادي ( گاها چند ماه ) بايد بگذرد  و اشخاص زيادي بايد وارد شوند  تا يک خريد بزرگ  صورت بگيرد؛ مشاوران ، حسابداران،بيمه گذاران ، شرکت هاي نرم افزاري،  توليدکنندگان تجهيزات و از اين قبيل اشخاص مايلند که  روابط و مراودات  خود را با همه ي خريدارانشان  در طي زمان پيگيري نمايند . به عنوان مثال  در صورتي که  فردي  يک بار خدمت و يا محصولي  را بخرد، باز هم نياز است که  يک نرم افزار سي آر ام  باشد تا با مديريت کردن ارتباط با خريدار يا مشتري ، هر نوع مديريت قرداد، درخواست کمک، و خريد هاي بعدي را پيگيري کند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : افزار ,استفاده ,ارتباط ,مديريت ,خريد ,صنعت , نرم افزار ,مديريت ارتباط ,افزار مديريت ,روايت آمار ,افزار مديريت ارتباط
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معرفی تخفیف های مختلف چت ملودی | ملودی چت | خانواده ملودی چت | بزن بیا تو آبلوموف جکستان و اسستان در خنده بازار Joshua فال قهوه خوب 09375894622 دانلود فایل ☜بـــ☂ـاران عشـــღــق☞ وبلاگ کوچ نهارجان - فرهنگ عامه در کوچ