تاثير CRM بر عمليات هاي تجاري


نرم افزار CRM،  يک نرم افزار سازماني است که براي ارتباط سازمان با مشتري و مديريت اطلاعات مشتريان و نيز و پياده سازي فرايندهاي بازاريابي و اتوماسيون ،   خدمات و فروش استفاده ميشود .


نيازهاي مشتريان


سازمان ها و شرکت هاي موفق در صدد شناسايي نيازهاي مشتريان خود مي‌باشند. آنها درباره ي مصرف کننده تحقيق مي‌کنند. گروه‌هاي متفاوت  مشتريان را مورد توجه قرار مي‌دهند. شکايت‌هاي مشتريان را بررسي مي‌کنند  و درباره هر محصول يا خدمتي ، اطلاعاتي را جمع آوريميکنند . اين شرکت‌ها  به فروشندگان آموزش مي‌دهند تا نياز هاي  برآورده نشده مشتريان  را برآورده کنند.


crm فارسي


crm يعني چه؟


طبق يک ضرب المثل قديمي ” تقريبا نصف هزينه بازاريابي به هدر مي رود ”  و تنها مشکل اينجاست  که هيچ کس نگفته  است که کدام نصفه آن ! مدير فروشها سعي مي کنند حداکثر فروش را با حداقل هزينه داشته باشند.


برنامه هاي فروش و بازاريابي و روش هاي زيادي هست که به صورت روزمره از آن ها استفاده مي شود، بسياري از آنها در کتاب ها و مجلات مختلفي  نوشته شده وکارمندان فروش و مديران  بر اساس آنها بيشترين  سعي خود را براي فروش و بازاريابي محصول يا خدمات خود انجام مي دهند. اما  نکته مهم اين است که همه ي اين روشهاي فروش درصورتي که از طريق سيستم (سي ار ام)  انجام شوند البته نتيجه ي بهتري را در کوتاه مدت يا دراز مدت خواهند داشت.پس نرم افزار هاي سي آر ام بهترين شيوه براي حفاظت و سرمايه گذاري بر روي مشتريان است.


قطعا  مديران فروش قديمي تا حدودي  از تحليلهاي پيش بيني  ميترسند ، زيرا اگر نتايج اين تحليلها در مثلا دو خط قابل فهم نباشد   اين مورد  که چطور اين تحليلها مي تواند فروش را  بالا ببرد کمي سخت ميشود. . بهترين پاسخ به اين نوع از مديران، ساده کردن فرآيند فروش براي تمرکز بر مواردي که بيشترين پتانسيل براي تبديل شدن به يک مشتري باارزش  را دارد است. 


سيستم  ارتباط با مشتري crm


وقتي که تنها يک مشتري داشته باشيد، چه کاري انجام مي‌دهيد؟


با پيشرفت تکنولوژي، بيشتر  کسب و کارها   خريد و فروش با ميليون‌ها مصرف کننده هستند. اکنون از خودتان بپرسيد  که اگر موفقيتتان فقط به رضايت يک مشتري بستگي داشت،  آنگاه کسب و کارتان چگونه بود ؟ آيا از طريق پيام پيگيري نميکرديد؟ آيا اطلاعات کاربران مهم را نگاه نميداشتيد؟  آيا حاظر بوديد کيفيت خدمتتان از حد مطلوب پايين بيايد؟


حقيقت اين است که هر مشتري در حقيقت تنها مشتري شماست، آنها اين انتظار را  دارند که همانگونه  که تمام موفقيت‌هاي  کارتان به رضايت آنها بستگي دارد، شما هم  رفتار حرفه‌اي با آنها داشته باشيد و بهترين عملکرد را در مراقبت از مشتري داشته باشيد. و دئر صورتي که تعداد مشتريان شما به هزاران نفر و يا بيشتر برسد، آنگاه ممکن است ارائه‌ اين حد از خدمات براي همه کساني که با شما کار مي‌کنند، مشکل باشد.  اما خوشبختانه،  تکنولوژي پيشرفته‌اي که به کار شما امکان مي‌دهد تا بتوانيد يکباره ميليون‌ها مشتري را  جذب کند، اين امکان را هم به شما مي‌دهد که مشتريان خود را بتوانيد راضي نگه داريد.


(Customer Relationship Management) يا مديريت ارتباط با مشتري يک نوع تکنولوژي است که به کسب و کارها ، با هر اندازه‌اي اين امکان را مي‌دهد تا تمام طلاعات مهم مشتريان را جمع‌آوري، بازيابي و تحليل کنند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دکتر شهناز نایب زاده شیمی و مواد شیمیایی جزیره قشم جزیره عجایب هفتگانه آژیر شاهد خريد كاندوم ، خريد اسپري تاخيري ، خريد ژل تاخيري | بوبوريم هنرمندان